Znaleziono 10634 wyniki

autor: Anniken
śr lip 24, 2019 3:10 pm
Forum: DZIAŁ TECHNICZNY
Temat: Co się dzieje z tym Forum?
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 210

Re: Co się dzieje z tym Forum?

Serwerownia nazwa.pl nie ma automatycznego odnawiania certyfikatow zabezpieczenia SSL. Dzwonilam do nich w sobote wieczorem, kiedy problem sie pojawil. Dowiedzialam sie, ze wznawiaja sukcesywnie i ze moze potrwac do tygodnia. Tez mnie to wnerwia, mamy oplacony certyfikat za caly rok bez przerw. Doda...
autor: Anniken
pn lip 01, 2019 1:12 pm
Forum: WIADOMOŚCI NORWEGIA I ŚWIAT
Temat: Dagpenger - Zmiana przepisow od dzisiaj
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 760

Dagpenger - Zmiana przepisow od dzisiaj

http://www.haram.no/site/img/106/Nav-logo_full.jpg Od 1 lipca wchodza w zycie zmiany w przepisach o dagpenger. Najwazniejsze zmiany: - Dagpenger moga byc przyznane najwczesniej od dnia zlozenia wniosku. Nie bedzie sie juz wyplacac dagpenger wstecz. Dlatego wazne jest zglosic sie w NAV juz pierwszeg...
autor: Anniken
śr cze 19, 2019 4:11 pm
Forum: WIADOMOŚCI NORWEGIA I ŚWIAT
Temat: Zwrot podatku - daty
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 803

Zwrot podatku - daty

https://dbstatic.no/70948024.jpg?imageId=70948024&width=1024&height=615 Pierwszy zwrot podatku 20 czerwca. Nastepnie 15 sierpnia, potem wypłaty na bieżąco aż do 23 października. Termin, kiedy otrzymasz zwrot nadpłaty podatku, może być do 3 tygodni od daty Rozliczenia (w prawym gornym rogu rozliczen...
autor: Anniken
ndz maja 26, 2019 3:13 pm
Forum: BANKI, FINANSE I MIESZKANIE
Temat: Sciaganie dlugow przez komornika
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 396

Re: Sciaganie dlugow przez komornika

Mozesz. Zeby to zrobic, musisz skontaktowac sie z namsmannen w Twojej kommune, jesli powiadomienie przyszlo od niego, albo ze Statens innkrevingssentral, jesli powiadomienie przyszlo od nich. Popros o wyliczenie ostatecznej kwoty wraz z odsetkami i dane do przelewu. Pamietaj przy przelewie podac num...
autor: Anniken
czw maja 23, 2019 12:23 am
Forum: RODZINA W NORWEGII
Temat: Barnevernet w Norwegii - dyskusja
Odpowiedzi: 2391
Odsłony: 161599

Re: Barnevernet w Norwegii - dyskusja

Niestety obawiam sie, ze nie jestem w stanie pomoc Ci wiecej niz inni Forumowicze tutaj. Kiedy wykonywalam zlecenia tlumaczen ustnych dla BV, mialam jako taka orientacje w temacie procedur i jak z nimi rozmawiac. Ale od wielu lat nie pracuje juz dla BV, w miedzyczasie pojawilo sie sporo nowych dziwn...
autor: Anniken
pt maja 17, 2019 12:48 am
Forum: WIADOMOŚCI NORWEGIA I ŚWIAT
Temat: 17. Mai 2019 - transmisje z obchodów na NRK
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 386

17. Mai 2019 - transmisje z obchodów na NRK

https://www.ntbinfo.no/data/images/00697/f65771bc-60a9-4f05-b055-a3cae730b826-w_960.jpg GRATULERER MED DAGEN NORGE! :norwegia: NRKs hovedsendinger på 17. mai 2019: NRK1 og NRK TV: Klokken kl. 07.50 -14.00. Sending fra Slottsplassen. NRK2 og NRK TV: Klokken 10.20 - 14.00. Barnetoget i sin helhet. NR...
autor: Anniken
śr maja 08, 2019 3:41 am
Forum: WIADOMOŚCI NORWEGIA I ŚWIAT
Temat: Testament
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2094

Re: Testament

"Tu nie chodzi o to, ze musisz dzieciom cos zapisac, ale ze do podanych kwot nie mozesz ich wydziedziczyc." Czyli jak bo nie do konca rozumiem? Moge zapisac calosc na WOSP i jest ok, ale nie moge po prostu powiedziec dzirciom ze ich nie lubie i nic nie dostana? Nie mozesz zapisac wszystkiego dla WO...
autor: Anniken
pt maja 03, 2019 1:48 am
Forum: WIADOMOŚCI NORWEGIA I ŚWIAT
Temat: Testament
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2094

Re: Testament

A czy w Norwegii jest zasiłek pogrzebowy taki jak w Polsce ? Jest mozliwosc zasilku z NAV, jesli zmarly byl objety ubezpieczeniami spolecznymi Folketrygden. Obecnie mozna otrzymac do 23 990 kr na pogrzeb, plus pokrycie kosztow ponad 2 399 kr na transport ciala do cmentarza w miejscu zamieszkania. U...
autor: Anniken
czw maja 02, 2019 2:29 am
Forum: WIADOMOŚCI NORWEGIA I ŚWIAT
Temat: Testament
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2094

Re: Testament

Nie wiedzialem, ze musze dzieciom cos zapisac. Z drugiej strony ma to swoj sens https://www.abcnyheter.no/penger/privatokonomi/2018/09/17/195433634/veldig-mange-ma-skrive-nytt-testamente?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_content=-penger-privatokonomi&utm_campaign=social_abc_38_18&fbclid=IwA...
autor: Anniken
czw maja 02, 2019 2:17 am
Forum: WIADOMOŚCI NORWEGIA I ŚWIAT
Temat: Testament
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2094

Re: Testament

Dzieci sa spadkobiercami w pierwszej linii, nastepnie wnuki. Pozostala rodzina to spadkobiercy w drugiej linii. Jesli zglosi sie ktos z drugiej lub trzeciej linii, bedzie musial udowodnic, ze nie ma spadkobiercow pierwszej linii. Twoja corka musi jedynie przedstawic dowod pokrewienstwa w pierwszej l...
autor: Anniken
ndz kwie 14, 2019 2:38 am
Forum: DZIAŁ TECHNICZNY
Temat: test
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 535

Re: test

autor: Anniken
ndz kwie 14, 2019 2:38 am
Forum: DZIAŁ TECHNICZNY
Temat: test
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 535

Re: test