NORWESKI - KOREPETYCJE INDYWIDUALNE NA KAŻDYM POZIOMIE. ZOBACZ WIĘCEJ

Znaleziono 1269 wyników

autor: Alchemilla
ndz wrz 04, 2016 10:54 am
Forum: NASZE ZWIERZĘTA
Temat: Dal - czy ktos zna tego kota?
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 3023
Gender: None specified - None specified

Dal - czy ktos zna tego kota?

nie bede zakladac nowego tematu, ale tym razem EKEBERG, OSLO: znaleziono pieknego rasowego kota. zaczipowany, ale numeru nie ma w zadnej bazie danych. bardzo mozliwe, ze to polski kot, dlatego pytam tutaj, moze ktos z was cos wie, zna wlascicieli albo kota. Pojawil sie u znalazcow w kwietniu/maju - ...
autor: Alchemilla
śr sie 24, 2016 9:55 am
Forum: NORWESKI JĘZYK, INNE JĘZYKI, EDUKACJA
Temat: Norweska gramatyka - pytania i objaśnienia
Odpowiedzi: 131
Odsłony: 57349
Gender: None specified - None specified

Norweska gramatyka - pytania i objaśnienia

http://www.heroviral.com/pets-are-family/?utm_source=HOMER&utm_medium=social&utm_campaign=partnership krociutki kurs o przecinkach :) trzy lekcje, fajnie wytlumaczone co, jak i dlaczego tak :) niby nietrudne, ale fajnie powtorzyc :) i ich strona z innymi ciekawymi zagadnieniami: https://www....
autor: Alchemilla
wt cze 28, 2016 12:08 pm
Forum: NASZE ZWIERZĘTA
Temat: Dal - czy ktos zna tego kota?
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 3023
Gender: None specified - None specified

Re: Dal - czy ktos zna tego kota?

wlasciciele sie znalezli - zapomnialam tu dac znac

FOD Oslo: www.fod.no

szkolen nie prowadzimy. nasze psy tez sa srednio dobrze wychowane ;)
autor: Alchemilla
czw cze 23, 2016 4:04 pm
Forum: ROZMOWY W TOKU
Temat: Już niedługo EURO 2016.
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 2429
Gender: None specified - None specified

Re: Już niedługo EURO 2016.

JacekB pisze:Tak sie zawsze zastanawiam jaki sens ma typowanie wyników ?
Bo wg mnie jest to bezsensowne ...

for fun?

ja tez mysle 1:0 dla nas :)
autor: Alchemilla
czw cze 23, 2016 12:20 pm
Forum: NORWESKI JĘZYK, INNE JĘZYKI, EDUKACJA
Temat: dagrevyen w nrk - są wersje z napisami?
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 2836
Gender: None specified - None specified

Re: dagrevyen w nrk - są wersje z napisami?

klartale.no
autor: Alchemilla
wt cze 14, 2016 11:08 am
Forum: ROZMOWY W TOKU
Temat: Już niedługo EURO 2016.
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 2429
Gender: None specified - None specified

Re: Już niedługo EURO 2016.

rekonstruksjon pisze:No fajnie by bylo.
Zeby sie nie rozproszyli, bo czasami graja jak Barcelona.

to ja chyba znam inna Barcelone :P :lol:
autor: Alchemilla
sob maja 28, 2016 7:13 am
Forum: NORWESKI JĘZYK, INNE JĘZYKI, EDUKACJA
Temat: Gitro się uczy, proszę o porady
Odpowiedzi: 133
Odsłony: 19165
Gender: None specified - None specified

Re: Gitro się uczy, proszę o porady

z cala pewnoscia tog DIT (i tak jest w mojej ksiazce) i kortet DITT.
autor: Alchemilla
czw maja 26, 2016 10:09 pm
Forum: ROZMOWY W TOKU
Temat: Mentalność norwegów
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 3209
Gender: None specified - None specified

Re: Mentalność norwegów

Mi11 pisze:Masz swoje zdanie, ja mam swoje.
Widać mamy inną mentalność :D

ja tez widze roznice kulturowe miedzy mna a lukaszrz ;)
autor: Alchemilla
wt maja 24, 2016 5:48 pm
Forum: NASZE ZWIERZĘTA
Temat: Dal - czy ktos zna tego kota?
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 3023
Gender: None specified - None specified

Dal - czy ktos zna tego kota?

Czy ktos z Was mieszka w Dal lub okolicy? Z naszym schroniskiem skontaktowala sie kobieta, do ktorej przyblakal sie kot; poczatkowo przestraszony i niepewny a po pewnym czasie najwiekszy miziak pod sloncem. wyglada na rasowego main coona. Jest zaczipowany - numer czipa jest polski, ale nie ma go w z...
autor: Alchemilla
pt maja 06, 2016 4:21 pm
Forum: NORWESKI JĘZYK, INNE JĘZYKI, EDUKACJA
Temat: Szkolnictwo wyższe w Norwegii
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1534
Gender: None specified - None specified

Re: Szkolnictwo wyższe w Norwegii

chemie na UiO
autor: Alchemilla
czw maja 05, 2016 9:50 pm
Forum: NORWESKI JĘZYK, INNE JĘZYKI, EDUKACJA
Temat: Szkolnictwo wyższe w Norwegii
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1534
Gender: None specified - None specified

Re: Szkolnictwo wyższe w Norwegii

dr inz. jest zupelnie noermalnym tytulem naukowym. tytul przed nazwiskiem jest zawsze jeden chocbys mial 7 magistrow i trzy doktoraty. ja sie nie spotkalam do tej pory z mozliwoscia robienia Ph.D. w Norwegii bez mgr, ale nie mowie ze definitywnie nie ma; nie wiem. mozna robic doktorat w ramach pracy...
autor: Alchemilla
czw kwie 28, 2016 7:37 am
Forum: KULINARIA
Temat: Przepisy norweskie i nie tylko
Odpowiedzi: 204
Odsłony: 49273
Gender: None specified - None specified

Re: Przepisy norweskie i nie tylko

ja troche pogooglalam i mi to wyglada na biszkopt/babke piaskowa nasaczona syropem z rumem :)

Wyszukiwanie zaawansowane