Ciezkostrawna Norwegia, podziel sie zgagą.

Rozmowy o wszystkim, czego nie ma w innych działach, Co Wam powiemy, to Wam powiemy...

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Nasturcja
Posty: 1228
Rejestracja: śr lut 28, 2007 5:03 pm
Pochwał: 1
Gender: None specified - None specified
Kontaktowanie:

Ciezkostrawna Norwegia, podziel sie zgagą.

Postautor: Nasturcja » czw kwie 26, 2007 6:21 pm

Drogi Towarzyszu Rodaku!

Na poczatku mojego postu chcialam prosic Cie o chwile zastanowienia.
Spenetruj prosze gleboko swoj mozg i sfere czucia.
O wlasnie!
Teraz mozesz nam ( rownie gleboko wspolczujacym )
powiedziec co Ci na watrobie lezy.

Co Cie w Norwegii wkurza,
czego w Norwegach nie trawisz,
do czego nigdy sie nie przyzwyczaisz.

Tak po Polsku, z duzej litery malkontenctwa.

Czyli co sie nam nie podoba.

;)
tasak do mięsa, kompres i kieliszek czystej...


forum norwegia
praca norwegia

moniha
Posty: 806
Rejestracja: śr lut 28, 2007 8:40 pm
Lokalizacja: czarodziejska gora
Gender: None specified - None specified
Kontaktowanie:

Postautor: moniha » czw kwie 26, 2007 10:27 pm

Norwegia jest bogatym panstwem, ludziom zyje sie tu dobrze,
jednak wiekszosci swiata nie, ludzie egzystuja w strasznych warunkach,
czasami mam wrazenie, ze Norweg nie zdaje sobie sprawy,
jak sie ma reszta globalnej wioski.
Takie oderwanie od rzeczywistosci.
To sa takie moje prywatne obserwacje.
Nie mam zamiaru urazic w tym miejscu nikogo.

Jakis czas temu powstal w naszych glowach wyjazd do Indii.
I wczoraj naszla mnie refleksja, ze to bylby straszny szok.
Przerzucenie sie na zupelnie inny poziom postrzegania swiata.
Jescze inna perspektywa.
W sumie byloby to ciekawe...
Przeszlosc chce sztukmistrz zobaczyc,
wpatrujac sie w przyszlosc ciemna.
Z ust Jego, w otchlan dwoch swiatow, zew plynie:
"Ogniu - pojdz za mna"

forum norwegia

bacawitkiewicz
Posty: 2101
Rejestracja: śr lut 28, 2007 8:17 pm
Pochwał: 1
Gender: None specified - None specified

Postautor: bacawitkiewicz » czw kwie 26, 2007 10:59 pm

Kraj jak kraj. Różniste ludziska tu mieszkają. Spotkałem w nim buraków takich samych jak w Polsce, zwykłych głuptaków ale i też (ku mojemu zaskoczeniu) ludzi bardzo fajnych i otwartych.
Oczywiście ta otwartość jest chłodniejsza niż w Polsce ale wiadomo, jak się tu uchyli drzwi albo okno to wieje dwa razy bardziej niż w kaczorowie.

Ale te podpite norweżki w średnim wieku na prowincji, co to cmokają na młodych kolesi, to już jest totalne przegięcie bagiety!
Widziałem zażenowanie w oczach tych młodych chłopaków którzy byli celem tych końskich zalotów.
Te panie powinny podrywać naszego słynnego tatusia G. i synusia G.
Ciekawe czy G. i G. zostali by gejami?

wnuczka.rzeźnika
Posty: 7165
Rejestracja: śr lut 28, 2007 5:00 pm
Gender: None specified - None specified

Postautor: wnuczka.rzeźnika » pt kwie 27, 2007 8:52 am

bacawitkiewicz pisze:
/.../Ale te podpite norweżki w średnim wieku na prowincji, co to cmokają na młodych kolesi, to już jest totalne przegięcie bagiety!

/.../
:shock: :shock: :shock:

Awatar użytkownika
Nasturcja
Posty: 1228
Rejestracja: śr lut 28, 2007 5:03 pm
Pochwał: 1
Gender: None specified - None specified
Kontaktowanie:

Postautor: Nasturcja » pt kwie 27, 2007 3:05 pm

To zescie Baco pojechali z koksem popedowym ;)
Antagonistycznie moznaby bylo spytac, czy jak Polskie chlopaki albo
powazniej rzecz ujmujac siwiejacy panowie
gwizdza i mlaszcza ( o slinotoku nie wspominajac ) za spodniczkami, jest ok ? ;)

Co do Norwezek zdobywajacych wzgledy pci brzydkiej, przywyklam,
choc na poczatku dziwnie mi z tym bylo.
Na ten przyklad, z niedalekiej przeszlosci...
Poszlam Ci ja potanczyc z tym moim Pudlem Frasobliwym.
Ja sie gibam, Pudel pilnuje stolika
( Ci ktorzy maja swiadomosci, czym w Norwegii jest wolny stolik w sobote wieczorem, wiedza o czym mowie )
Gibam sie wiec obok wybranka.
Nagle wpada przede mnie jakas ostra zenska jednostka szturmowa
i dawaj, ona tu teraz, dla tego mojego wybranka tanczyc bedzie.
Nahalnie nawet i propozycyjnie ;)
Szans nie mialam, szturmujaca Pani wagowo ze trzy razy wiecej, nie moja kategoria.
Potanczyla, po wstepnych podchodach, bez skutku, poszla...

Co prawda, raz nie zdzierzylam i wylalam rozochoconej Pani,
zawijajacej zadkiem nie tam gdzie trzeba, piwo w spodnie.
;)

Ale powolutku sie przyzwyczajam, ze chlopa trzeba pilnowac
W Norwegii powiedzenie, nie znacie dnia ani godziny, nabiera szczegolnego znaczenia ;)
Przyzwyczajam sie nawet do tego, ze mnie kobiety podrywaja, jawnie w dodatku :D
tasak do mięsa, kompres i kieliszek czystej...





forum norwegia

praca norwegia

bacawitkiewicz
Posty: 2101
Rejestracja: śr lut 28, 2007 8:17 pm
Pochwał: 1
Gender: None specified - None specified

Postautor: bacawitkiewicz » pt kwie 27, 2007 7:57 pm

Nasturcja pisze:To zescie Baco pojechali z koksem popedowym ;)
Antagonistycznie moznaby bylo spytac, czy jak Polskie chlopaki albo
powazniej rzecz ujmujac siwiejacy panowie
gwizdza i mlaszcza ( o slinotoku nie wspominajac ) za spodniczkami, jest ok ? ;)



Jedno i drugie budzi we mnie odraze. Nie przywykłem do prostactwa i chamstwa.
To że panie tańcują przed swoim wybrankiem i starają się zwrócić na siebie uwagę to mnie nie dziwi bo w Polszcze to samo się dzieje na tzw. dyskotekach. Tyle że w Norge można spotkać np. emerytki które chcą upolować jeszcze swojego księcia. W Polsce podobno też tak jest ale w Ciechocinku. Mam kolegę z Ciechocinka i mi opowiadał, a i w Wyborczej dawno temu też był obszerny reportaż na ten temat (turnus mija, ja niczyja).
W Norge o 3 nad ranem gdy zamykają puby dość żałośnie wyglądają faceci co to jak sępy, już przed pubem, "reklamują" się jak mogą najlepiej i czekają aż ta ostatnia samotna kobieta kiwnie palcem na któregoś.

Każdy kraj ma swój folklor.

Awatar użytkownika
Nasturcja
Posty: 1228
Rejestracja: śr lut 28, 2007 5:03 pm
Pochwał: 1
Gender: None specified - None specified
Kontaktowanie:

Postautor: Nasturcja » pn kwie 30, 2007 7:49 pm

A ja z biegiem czasu zaczynam dostrzegac plusy tego folkloru ;)
Rozprezenie sexualne, z takim dupsociskiem pietnowane w Polsce
swoboda, wolny wobor, swoiste nieskrepowanie
wreszcie spojrzenie na czubek wlasnego nosa
a nie zawistne zerkanie na nos ( w domysle tylek ) sasiada ;)

A niechze sobie te Norwezki poluja
skoro zwierzyna jest, nie ucieka, nie sprzeciwiwa sie, a szczesliwa czeka
na, jak wspomnial baca, kiwniecie palca blond oprawcy ;)

Tylko tego mojego pluszaka prosze zostawic w spokoju
bo inaczej konflikt interesow bedzie.

A ja jestem grozna jak rozowa lalka barbie...


;)
tasak do mięsa, kompres i kieliszek czystej...





forum norwegia

praca norwegia

Hilda
Posty: 262
Rejestracja: wt mar 06, 2007 3:51 pm
Gender: None specified - None specified

Postautor: Hilda » czw maja 03, 2007 12:32 pm

Co mi na watrobie lezy:
nie podobaja mi sie idee "jente tur" gdzie panienki lub matki, zony szaleja w dyskotekach, pija i sciskaja sie z ledwo poznanymi panami. Bylam widzialam i wiecej nie chce bo mi potem glupio w ich imieniu:P
Oderwanie od rzeczywistosci: niektorzy mysla ze w PL dalej nic nie ma w sklepach i furmanki u nas jezdza..
Nie podoba mi sie pomysl julebord bez zon - szczegolnie jak jest wycieczka za granice i trwa wiecej niz jeden dzien.

Hilda
Posty: 262
Rejestracja: wt mar 06, 2007 3:51 pm
Gender: None specified - None specified

Postautor: Hilda » czw maja 03, 2007 12:35 pm

Co do podrywania przez kobiety - mnie tez sie zdarzylo byc poderwana przez kobiety w jakis pubie w Oslo. Dobrze ze ze swoim M bylam ha ha ha

malgosia
Posty: 1811
Rejestracja: sob mar 10, 2007 10:26 pm
Gender: None specified - None specified

Postautor: malgosia » ndz maja 06, 2007 9:51 pm

moniha pisze:czasami mam wrazenie, ze Norweg nie zdaje sobie sprawy,
jak sie ma reszta globalnej wioski.


Co roku w Nowy Rok zycze Norwegii( z mojej milosci do ludzi i kraju owego) utraty naglej i bezpowrotnej pieniedzy swoich ogromnych.

chwile pozniej egoistycznie mam nadzieje, ze to sie jednak nie stanie, bo tu mieszkam i mi sie cztery litery do dobrobytu przyzwyczaily

Bo ten dobrobyt ma swoje negatywy-wlasnie w tym , o czym piszesz Monika-wielu Norwegow jest skazanych na kompletnie zachwiane pojecie rzeczywistosci.Co gorsza wielu wydaje sie , ze to ich rzeczywistosc jest najlepsza i najmadrzejsza.Nie potrafia zrozumiec, ze ich byt, ulatwiony ogromnym dobrobytem okresla ich swiadomosc i robi decyzje prostszymi.

Smialo tez uwazam, ze problemem naszej cywilizacji jest nierowny podzial dobr materialnych.

Hilda
Posty: 262
Rejestracja: wt mar 06, 2007 3:51 pm
Gender: None specified - None specified

Postautor: Hilda » ndz maja 06, 2007 11:32 pm

[quote="malgosia"][quote="moniha"]


Bo ten dobrobyt ma swoje negatywy-wlasnie w tym , o czym piszesz Monika-wielu Norwegow jest skazanych na kompletnie zachwiane pojecie rzeczywistosci.Co gorsza wielu wydaje sie , ze to ich rzeczywistosc jest najlepsza i najmadrzejsza.Nie potrafia zrozumiec, ze ich byt, ulatwiony ogromnym dobrobytem okresla ich swiadomosc i robi decyzje prostszymi.

podpisuje sie pod tym

moniha
Posty: 806
Rejestracja: śr lut 28, 2007 8:40 pm
Lokalizacja: czarodziejska gora
Gender: None specified - None specified
Kontaktowanie:

Postautor: moniha » pn maja 07, 2007 10:04 am

Dziewczyny mieszkacie tu dluzej,
wiec wasze poparcie stoi na fundamencie doswiadzczeniea.
Ja teraz tylko musze dbac, zeby Jaga miala
normalne priorytety i perspektywy :wink:
Przeszlosc chce sztukmistrz zobaczyc,
wpatrujac sie w przyszlosc ciemna.
Z ust Jego, w otchlan dwoch swiatow, zew plynie:
"Ogniu - pojdz za mna"

forum norwegia


Wróć do „ROZMOWY W TOKU”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: BaRyBa, bozenka76, KARRRAMBA, Radek_Oslo i 204 gości