Odwolanie

Tłumaczenie norweskich slówek, krótkie teksty

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Alchemilla
Posty: 1288
Rejestracja: śr lut 28, 2007 7:55 pm
Lokalizacja: Krakow <-> Oslo
Gender: None specified - None specified

Odwolanie

Postautor: Alchemilla » śr lut 16, 2011 9:02 pm

Bardzo prosze o poprawienie. Bo ja juz nic nie wiem i nie umiem ....

Jeg ber vennligst om å få min skriftlig produksjon vurdert igjen.
Jeg prøvde å inneholde i den alt som var emnen. Jeg iakttar ikke mange strålende feil som kunne så negativt påvirke vurdering av denne delen og hele eksamen.
Etter min oppfatning skriftlig produksjon oppfyller kriteriene av bestått „Test i norsk - høyere nivå”.
... kiedy dorosnę, chciałabym być małą dziewczynką ...

Awatar użytkownika
Anniken
Site Admin
Posty: 20635
Rejestracja: wt lut 27, 2007 1:27 pm
Lokalizacja: Vestlandet/FL
Gender: None specified - None specified
Kontaktowanie:

Odwolanie

Postautor: Anniken » czw lut 17, 2011 12:01 am

Jeg ber vennligst om å få min skriftlige produksjon vurdert igjen.
Jeg har prøvd å få med alt som gjaldt det aktuelle emnet. Jeg kan heller ikke se mange graverende feil som kunne påvirke vurderingen i en så stor grad.
Etter min oppfatning oppfyller den skriftlige produksjonen kriterier for å bestå „Test i norsk - høyere nivå”.
Obrazek

Awatar użytkownika
Alchemilla
Posty: 1288
Rejestracja: śr lut 28, 2007 7:55 pm
Lokalizacja: Krakow <-> Oslo
Gender: None specified - None specified

Re: Odwolanie

Postautor: Alchemilla » czw lut 17, 2011 12:03 am

Dziekuje ogromnie.
... kiedy dorosnę, chciałabym być małą dziewczynką ...

Awatar użytkownika
Alchemilla
Posty: 1288
Rejestracja: śr lut 28, 2007 7:55 pm
Lokalizacja: Krakow <-> Oslo
Gender: None specified - None specified

Re: Odwolanie

Postautor: Alchemilla » wt lis 15, 2011 10:21 pm

musze napisac takie cos:
" Odnosnie odpowiedzi na skarge o halas:
Uprzejmie informuję, ze w dniu 1.6.2011 nie bylam właścicielem ani nie mieszkalam w mieszkaniu nr 123. Nie jestem wiec adresatem tej skargi i czuje się urazona implikacja, ze zrobilam cos zlego."

to co ja tworze jest bardzo malo norweskie, dlatego potrzebuje pomocy :)
... kiedy dorosnę, chciałabym być małą dziewczynką ...

Awatar użytkownika
Anniken
Site Admin
Posty: 20635
Rejestracja: wt lut 27, 2007 1:27 pm
Lokalizacja: Vestlandet/FL
Gender: None specified - None specified
Kontaktowanie:

Re: Odwolanie

Postautor: Anniken » wt lis 15, 2011 11:25 pm

Jaki byl naglowek skargi? Znaczy "Vedr. ... hva? Bo musimy odniesc sie dokladnie do tego, o co Cie szarpia.
Obrazek

Awatar użytkownika
Alchemilla
Posty: 1288
Rejestracja: śr lut 28, 2007 7:55 pm
Lokalizacja: Krakow <-> Oslo
Gender: None specified - None specified

Re: Odwolanie

Postautor: Alchemilla » wt lis 15, 2011 11:27 pm

Ad. Klage på bråk
... kiedy dorosnę, chciałabym być małą dziewczynką ...

Awatar użytkownika
Anniken
Site Admin
Posty: 20635
Rejestracja: wt lut 27, 2007 1:27 pm
Lokalizacja: Vestlandet/FL
Gender: None specified - None specified
Kontaktowanie:

Re: Odwolanie

Postautor: Anniken » wt lis 15, 2011 11:29 pm

Dzieki. I jeszcze jak bardzo urazona sie czujesz? Chcesz im z grubej rurki, czy delikatnie?
Obrazek

Awatar użytkownika
Alchemilla
Posty: 1288
Rejestracja: śr lut 28, 2007 7:55 pm
Lokalizacja: Krakow <-> Oslo
Gender: None specified - None specified

Re: Odwolanie

Postautor: Alchemilla » wt lis 15, 2011 11:33 pm

no wlasnie sie zastanawiam ;)
w wersji na brudno to ja w ogole bylam mistrz cietej riposty ;) ale wiem, ze az tak to sie nie da.

chodzi o to, ze oni mi teraz przyslali skarge od sasiadow, ze w czerwcu byl halas. a ja sie wprowadzilam pod koniec lipca.
i jeszcze sie powoluja na przepisy ustanowione 16 czerwca - czyli juz po tym jak halas sie odbyl....
zdenerwowali mnie glupota, dlatego chce im odpisac.
ale moze jednak niekoniecznie calkiem z grubej rury - chyba, ze cos jeszcze beda fikac ;)
... kiedy dorosnę, chciałabym być małą dziewczynką ...

Awatar użytkownika
Anniken
Site Admin
Posty: 20635
Rejestracja: wt lut 27, 2007 1:27 pm
Lokalizacja: Vestlandet/FL
Gender: None specified - None specified
Kontaktowanie:

Re: Odwolanie

Postautor: Anniken » wt lis 15, 2011 11:57 pm

Ok, czyli jeszcze nie czujesz sie trakassert :wink:



Nadawca (Twoje dane)
Imie i nazwisko
Adres pocztowy
Telefon albo e-post adresse



Odbiorca:
Nazwa
Adres pocztowy



Vedr. Klage på bråk


Viser til Deres brev av.... (data skargi), klage på bråk, og opplyser med dette at på det navngitte tidspunktet, altså 1. juni 2011, bodde jeg ikke ennå i leiligheten nr. 123. Jeg har dermed ikke noe å gjøre med forholdene det klages på. Samtidig ønsker jeg å understreke at jeg føler meg ille berørt av beskyldninger om at jeg skulle ha oppført meg til sjenanse for andre i huset.


Med vennlig hilsen

(Imie i nazwisko - czytelne)


...........................
(podpis)



Miejscowosc i data
Obrazek

Awatar użytkownika
KARRRAMBA
Posty: 8102
Rejestracja: wt paź 09, 2007 12:03 am
Pochwał: 1
Gender: None specified - None specified
Kontaktowanie:

Re: Odwolanie

Postautor: KARRRAMBA » śr lis 16, 2011 12:15 am

Anniken ale ona sie chyba tam wprowadzila a halas byl wczesniej tak mi pasuje
a twoj tekst odwolania jest taki jakby byl halas z mieszkania ktorego sie wyprowadzila :mrgreen:

Awatar użytkownika
Anniken
Site Admin
Posty: 20635
Rejestracja: wt lut 27, 2007 1:27 pm
Lokalizacja: Vestlandet/FL
Gender: None specified - None specified
Kontaktowanie:

Re: Odwolanie

Postautor: Anniken » śr lis 16, 2011 12:17 am

Dzieki, poprawione :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Alchemilla
Posty: 1288
Rejestracja: śr lut 28, 2007 7:55 pm
Lokalizacja: Krakow <-> Oslo
Gender: None specified - None specified

Re: Odwolanie

Postautor: Alchemilla » śr lis 16, 2011 10:18 am

Dziekuje bardzo.
Moje bylo zdecydowanie prostsze w formie - teraz jest elegancko i oficjalnie. Super!
... kiedy dorosnę, chciałabym być małą dziewczynką ...


Wróć do „POGOTOWIE TRANSLATORSKIE”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości