Problem z aktywacją numeru MyCall

Telefon, oprogramowanie i gry komputerowe, problemy z komputerem, tv

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
misza_78
Posty: 1
Rejestracja: śr sie 27, 2014 12:54 pm

Problem z aktywacją numeru MyCall

Post autor: misza_78 » śr sie 27, 2014 1:26 pm

Witam wszystkich, mam problem z aktywacją numeru prepaid poprzez stronę MyCall. Po podaniu wszystkich danych i ich zatwierdzeniu pojawia się taki oto komunikat:

Sjekk feilet. Ingen person funnet på DSF.
Code: EDS1


Rozumiem, że coś z numerem personalnym. Czy ktoś wie w czym tkwi problem ?

Konrado
Posty: 991
Rejestracja: pt cze 20, 2008 8:25 pm

Re: Problem z aktywacją numeru MyCall

Post autor: Konrado » pt sie 29, 2014 11:19 pm

Masz stały numer personalny i/lub jesteś pewna, że dobrze został wpisany?

Awatar użytkownika
MyCall
Posty: 164
Rejestracja: śr kwie 18, 2007 1:33 pm
Lokalizacja: Norwegia / Oslo
Kontakt:

Re: Problem z aktywacją numeru MyCall

Post autor: MyCall » czw wrz 11, 2014 11:13 am

Witam,

Jezeli nadal jest problem z rejestracja - prosze o kontakt na priv, postaram sie pomoc.

Pzdr Maja - MyCall
MyCall

Nr tel. 06160
Z zagranicy: +47 815 68 166
http://www.MyCall.no" onclick="window.open(this.href);return false;

malo0
Posty: 1
Rejestracja: pn lip 27, 2015 8:57 pm

Re: Problem z aktywacją numeru MyCall

Post autor: malo0 » pn lip 27, 2015 9:03 pm

witam. podbijam temat gdyż też mam problem z rejestracją karty ;/ wcześniej pojawiał się komunikat taki jak u poprzednika natomiast teraz coś takiego "Nummeret ble ikke funnet. "

proszę o pomoc

Awatar użytkownika
MyCall
Posty: 164
Rejestracja: śr kwie 18, 2007 1:33 pm
Lokalizacja: Norwegia / Oslo
Kontakt:

Re: Problem z aktywacją numeru MyCall

Post autor: MyCall » wt sie 04, 2015 10:36 am

Witam,
Bardzo prosze informacje na priv: nr telefonu oraz nr sim.
Postaram sie pomoc jak najszybciej.
PZdr Maja - MyCall
MyCall

Nr tel. 06160
Z zagranicy: +47 815 68 166
http://www.MyCall.no" onclick="window.open(this.href);return false;

mattt
Posty: 1
Rejestracja: wt sty 19, 2016 4:48 pm

Re: Problem z aktywacją numeru MyCall

Post autor: mattt » śr sty 27, 2016 8:38 pm

Witam wszystkich serdecznie.
Ponieważ sam trafiłem na podobny lub identyczny kłopot, postanowiłem podzielić się rozwiązaniem, które zadziałało w moim przypadku.

Posiadam stały norweski numer personalny od kilku lat.
Rejestracja nowo zakupionej karty "Kontantkort" poprzez formularz "mycall.no/aktiver-kontantkort", pomimo podania wszystkich danych poprawnie (sprawdzone kilkukrotnie) zwracała komunikat o treści "Sjekk feilet. Ingen person funnet på DSF" - nie powiodła się, a karta pozostawała nieaktywna mimo wielu prób.

Wysłałem również komunikat SMS pod numer 06160, zgodnie z wytycznymi na opakowaniu zestawu (numer imię nazwisko) - nie otrzymałem przez kilka dób jakiejkolwiek odpowiedzi.

Zacząłem podejrzewać, że mimo posiadania stałego norweskiego numeru personalnego, jest to moja pierwsza norweska karta telefoniczna (wcześniejsze 11 lat pobytu w Norwegii używałem tylko polskie karty sim z korzystnym roamingiem).
Ekspedientka w sklepie, gdzie zakupiłem zestaw Kontantkort, zapewniała że z rejestracją przez Internet lub SMS nie będzie kłopotu - "że nie ma potrzeby wypełniać formularza papierowego pierwszej rejestracji, jeśli posiadam stały norweski numer personalny".
Prawdopodobnie uznała, ze będąc tak długo w Norwegii, na pewno już choć raz rejestrowałem zakup jakiejkolwiek NORWESKIEJ karty sim.

Odrobinę zniecierpliwiony brakiem odpowiedzi na wysłany sms, postanowiłem odwiedzić sklep, w którym kupiłem kartę SIM (Kontantkort).
Wypełniłem tam formularz papierowy, dołączony do opakowania (składany kilka razy, tak jakby w "harmonijkę" - wsunięty w tylną okładkę zestawu Kontantkort) - uzupełniłem danymi bez norweskiego numeru personalnego (polski adres i dane, bez polskich czcionek w adresie, imieniu czy nazwisku - zamiast wszelkich ą, ę, ć, ń, ł, ś, ó, ż, ź - a, e, c, n, l, s, o, z, z).
Ekspedientka potwierdziła poprawność danych osobowych na podstawie podanego jej norweskiego dowodu tożsamości (karta debetowa DNBNOR ze zdjęciem).
Następnie samodzielnie wypełniła rubrykę przeznaczoną dla Sprzedawcy (cala zawartość ramki oznaczonej "FYLLES UT AV FORHANDLER"), podpisała i postawiła pieczątkę sklepu.

Ponieważ w sklepie akurat nie działał fax, w domu zeskanowałem owy formularz, a skan w formacie zdjęcia ".jpeg", wysłałem przez e-mail na "registrering@mycall.no".
W temacie e-maila wprowadziłem numer telefonu.

W 20 minut po wysłaniu otrzymałem potwierdzenie rejestracji - karta zaczęła działać.

Pozdrawiam,
mattt

P.S.:
Potwierdzono, że taki problem nie powinien w ogóle wystąpić w przypadku posiadania STAŁEGO NUMERU PERSONALNEGO NORWESKIEGO (mógłby jedynie w przypadku tymczasowego).
Przypadek został zgłoszony do działu technicznego i być może uda się na jego podstawie ustalić, co uczynić, aby nie występował w przyszłości.

W razie podobnych lub innych kłopotów technicznych, polecam kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta MyCall - znacznie przyspieszy to możliwe rozwiązania.

ODPOWIEDZ