T-Mobile Polska, wypowiedzenie umowy?

Telefon, oprogramowanie i gry komputerowe, problemy z komputerem, tv

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Anniken
Site Admin
Posty: 20491
Rejestracja: wt lut 27, 2007 1:27 pm
Lokalizacja: Vestlandet/FL
Gender: None specified - None specified
Kontaktowanie:

T-Mobile Polska, wypowiedzenie umowy?

Postautor: Anniken » śr paź 05, 2016 4:46 pm

Czy ktos wypowiadal umowe z T-mobile i ma jakies doswiadczenia w temacie szarpanek z tym zwiazanych?

Obecnie pomieszkuje w Polsce.

Z koncem maja podpisalam umowe na 2 lata z T-Mobile, mobilny internet pakiet max (najmocniejszy dostepny w moim zasiegu i z moim paszportem bez polskiego Pesel) i abonament na komorke.

Mialam miesiac probny, podczas ktorego moglam umowe rozwiazac, jesli nie bylabym zadowolona. W okresie probnym net smigal, telefon tez, piekna sprawa. Po okresie probnym zaczeli przycinac mi transfer, po troche i coraz bardziej, az do smiesznych 500 Kbps pobierania i 80 :!: Kbps wysylania w tym tygodniu, przez co nie moglam korzystac z netu, obejrzec filmu w smart TV, przez telefon musze sie drzec bo mnie nie slychac i ucina, a co najwazniejsze nie ma szansy korzystania z platformy Citrix i prowadzenia korkow, podczas ktorych wysylam jednoczesnie audio i wizje.

Liczne telefony, sms-y, 4 zgloszenia z numerem zgloszenia i nic, transfer spada coraz bardziej, a w T-Mobile robia mi czeski film.

Wczoraj umowilam sie z Orange (jedyny inny provider na moim wygwizdowie) na jutro na wizyte instalatora i zainstalowanie netu.

Zadzwonilam rowniez do T-Mobile i zapytalam o adres, na ktory wyslac wypowiedzenie. Adres otrzymalam, chociaz Pan przedstawiciel w dziale wannabe-technicznym problemu nie widzial, pomimo ze nie slyszal co mowie bo zacinalo (sic!), oraz na dowidzenia wreczyl mi kolejny numer zgloszenia, o ktore nie prosilam.

Idea moja jest taka, ze T-Mobile nie otrzyma juz ode mnie ani grosza. Chce zerwac umowe w zwiazku z niewywiazywaniem sie z umowy ze strony providera.
Posiadam logi Speed Test z przypadkowych dat na przestrzeni sierpnia i wrzesnia, po 12 (co godzine), plus logi co godzine 24/7 z ostatnich 3 dni, posiadam rowniez numery zgloszen, potwierdzenia zgloszen, potwierdzenia telefonow w formie spamerskich zapytan o zadowolenie klienta przysylanych sms-em po kazdym telefonie, plus posiadam cierpliwosc i determinacje ze nie zaplace im juz penny i pocalujta wójta.

Pociagna mnie do sądu czy innego komornika, ktos sie z nimi szarpal?
Obrazek

Awatar użytkownika
Grzes203
Admin
Posty: 2523
Rejestracja: sob sie 07, 2010 4:19 pm
Gender: None specified - None specified

T-Mobile Polska, wypowiedzenie umowy?

Postautor: Grzes203 » śr paź 05, 2016 8:22 pm

Jak przeczytasz dokladnie umowe z operatorem to dojdziesz do wniosku ze tak wlasciwie to oni wcale nie maja obowiazku dostarczenia uslug za ktore placisz.
To, ze internet dziala ledwo a dogadac sie latwiej krzyczac przez okno niz przez telefon wcale nie jest podstawa do zerwania umowy.

Najlepsza opcja to jesli w rozmowie telefonicznej z konsultantem zaznaczylas przed podpisaniem umowy ze internet potrzebujesz do pracy i musi miec odpowiednia predkosc a konsultant zagwarantowal ze internet bedzie smigal. Wtedy masz szanse rozwiazac umowe bez placenia reszty zobowiazan.
Jesli taka rozmowa miala miejsce w salonie to jest znacznie trudniej udowodnic ze konsultant wprowadzil Cie w blad.


Wróć do „KOMPUTER, INTERNET, TELEFON, TV”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości