Norwegia - Gazety Internetowe

Nowości z Norwegii i ze Świata. Codzienny przegląd prasy, dyskusje.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
2ale2
NICK 2011
Posty: 10823
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 6:58 pm
Pochwał: 1
Lokalizacja: Góry Norweskie;)
Gender: None specified - None specified

Norwegia - Gazety Internetowe

Postautor: 2ale2 » pt mar 23, 2012 9:22 am

Mysle, ze tutaj bedzie dobrze w prasowce jak wrzuce, pod linkiem, znajdziemy wszystkie gazety internetowe jakie sa w Norwegii :)
http://www.houses-europe.com/norske-aviser/
forum norwegia
....bezmyślność zabija, innych...

Nie odpowiadam na pw w temacie podatki.

Awatar użytkownika
Anniken
Site Admin
Posty: 20491
Rejestracja: wt lut 27, 2007 1:27 pm
Lokalizacja: Vestlandet/FL
Gender: None specified - None specified
Kontaktowanie:

Re: Link do wszystkich gazet internetowych w Norwegii

Postautor: Anniken » pt mar 23, 2012 9:30 am

Wow, dzieki :ok:

VG tez sie zalapalo... "gazetka, same fuckty" :lol:
Obrazek

hildzia
Posty: 527
Rejestracja: pn paź 05, 2009 8:56 pm
Lokalizacja: maura / nannestad / katowice
Gender: None specified - None specified

Re: Link do wszystkich gazet internetowych w Norwegii

Postautor: hildzia » pt mar 23, 2012 10:54 am

Ojaaaaa tego mi brakowało! Dzięki 2ale2 :!: :!: :wiwat2:
happiness is only real when shared

Awatar użytkownika
rekonstruksjon
Admin
Posty: 5022
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 2:14 pm
Lokalizacja: W-wa, PL
Gender: None specified - None specified

Re: Link do wszystkich gazet internetowych w Norwegii

Postautor: rekonstruksjon » pt mar 23, 2012 11:15 am

Fantastyczny pomysł. ;) Trochę sobie poczytam :lol:
Go grab yourself a cup of tea and a digestive biscuit Gayle

Awatar użytkownika
2ale2
NICK 2011
Posty: 10823
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 6:58 pm
Pochwał: 1
Lokalizacja: Góry Norweskie;)
Gender: None specified - None specified

Re: Link do wszystkich gazet internetowych w Norwegii

Postautor: 2ale2 » pt mar 23, 2012 9:34 pm

Fajnie, ze sie przyda :ok:
forum norwegia
....bezmyślność zabija, innych...

Nie odpowiadam na pw w temacie podatki.

mnosia
Posty: 18
Rejestracja: czw mar 17, 2011 8:56 pm
Gender: None specified - None specified

Re: Norwegia - Gazety Internetowe

Postautor: mnosia » wt cze 26, 2012 7:31 pm

Oj, ja również baaardzo chętnie skorzystam. Tusen takk.

Awatar użytkownika
Ania27
Posty: 262
Rejestracja: ndz cze 10, 2012 4:49 pm
Lokalizacja: Son, Norwegia
Gender: None specified - None specified

Re: Norwegia - Gazety Internetowe

Postautor: Ania27 » pt sie 31, 2012 3:26 pm

super, dzieki:) juz nawet wydrukowalam sobie jeden artykuł do przetłumaczenia. może w ten sposób naucze się czegoś nowego:)

Awatar użytkownika
2ale2
NICK 2011
Posty: 10823
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 6:58 pm
Pochwał: 1
Lokalizacja: Góry Norweskie;)
Gender: None specified - None specified

Re: Norwegia - Gazety Internetowe

Postautor: 2ale2 » czw lis 22, 2012 11:19 am

http://www.onlineaviser.no/
norweska lista internetowych gazet swiata :wink:
forum norwegia
....bezmyślność zabija, innych...

Nie odpowiadam na pw w temacie podatki.

Awatar użytkownika
praca
Posty: 14
Rejestracja: pn maja 28, 2012 8:58 pm
Gender: None specified - None specified

Re: Norwegia - Gazety Internetowe

Postautor: praca » pn lut 18, 2013 1:58 pm

co do http://www.onlineaviser.no/ to Polska ambitnie przedstawiona przez

Polen
> Parkiet http://www.parkiet.com/
> The News http://polskieradio.pl/thenews/
> Warsaw Voice http://www.warsawvoice.com.pl/

więc nie wiem co myśleć o reszcie zawartości. Oczywiście dzięki za link :)
ucze się i korzystam z lizus, slownik , praca

Awatar użytkownika
2ale2
NICK 2011
Posty: 10823
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 6:58 pm
Pochwał: 1
Lokalizacja: Góry Norweskie;)
Gender: None specified - None specified

Re: Norwegia - Gazety Internetowe

Postautor: 2ale2 » wt lut 19, 2013 10:09 pm

No slabo tam z tymi gazetami, ale chyba nie stoi nic na przeszkodzie, zebys ich poinformowal , ze mamy wiecej ? :O)
forum norwegia
....bezmyślność zabija, innych...

Nie odpowiadam na pw w temacie podatki.

tutti
Posty: 9
Rejestracja: wt mar 05, 2013 5:26 pm
Gender: None specified - None specified

Re: Norwegia - Gazety Internetowe

Postautor: tutti » wt mar 19, 2013 10:49 am

dzieki
nie da sie usunac jakos swojego postu?

Awatar użytkownika
2ale2
NICK 2011
Posty: 10823
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 6:58 pm
Pochwał: 1
Lokalizacja: Góry Norweskie;)
Gender: None specified - None specified

Re: Norwegia - Gazety Internetowe

Postautor: 2ale2 » wt mar 19, 2013 9:40 pm

Nie da sie, ale mozesz edytowac przez dluzsza chwile i zmienic tresc.
forum norwegia
....bezmyślność zabija, innych...

Nie odpowiadam na pw w temacie podatki.


Wróć do „WIADOMOŚCI NORWEGIA I ŚWIAT”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: ATS Anna Stankiewicz, kisieldawid, marc0, qantan i 191 gości