Ciagle sypie...

Nowości z Norwegii i ze Świata. Codzienny przegląd prasy, dyskusje.

Moderator: Moderatorzy

Dr. Julia
Posty: 1000
Rejestracja: śr lut 28, 2007 6:17 pm
Gender: None specified - None specified

Ciagle sypie...

Postautor: Dr. Julia » śr lut 28, 2007 8:52 pm

ca pisze:
nrk.no/nyheter/distrikt/sorlandet/1.1907053

Sniezny haos na E18 zostal podobno opanowany.
Mieszka ktos w vest-Agder, zeby potwierdzic?
Ile u was sniegu, bo ja wlasnie wyjrzalam przez okno i mi tu pieknie sypie...


nasturcja pisze:nie wiem, mam zasloniete okna
:lol:
i szczerze mowiac, wole nie konfrontowac wyobrazen z rzeczywistoscia.
bo te ostatnie wciaz na manowcach bialych przescieradel;)

Ca, matko polko, co za barbarzynska pora wypowiedzi...


Niech Cie troll ma w swojej opiece:-)


skoli pisze:W vest-Agder nie mieszkam :no:
ale kilku moich kolegow stalo teraz na E18 i wiem ,ze juz wczoraj ruszyli :cheers:
A sniegu w Oslo nie za wiele ,porownujac z tamtym rokiem :lol: :lol:


Gregorio pisze:E18 od Arendal do Kristiansand przejezdna. warunki srednio latwe.
boczne drozki powoli zamieniaja sie w tunele ale tez jakos sie jeszcze da.
prognoze pogody mowiaca o lepszych warunkach przesunieto z niedzieli na poniedzialek. teraz na wtorek.
jest jakies 1,5m sniegu. (tam gdzie nie wieje :) )zapowiadaja ze dojdzie jeszcze 1 :)

dzieci maja radoche :)

pozdrawiam


skoli pisze:Gregorio ale masz roslinke :affraid: :affraid: :affraid:
Sam wyhodowales taki :flower: :confused:

A wracajac do tematu to mam kilka fotek z 18 ale potrzebuje instrukcje wklejania :scratch: :scratch: :scratch:


malgosia22 pisze:Skoli czy to jest to co mam na myśli :?: :?:
Na zdjęciu u Gregorio :?:


skoli pisze:Tak mi sie tylko wydaje Malgosiu :lol:
Ale moj brat jest malarz to on sie zna na tym jak nikt :afro: ;)


PUDEL z Guadelupy pisze:No to ja sie juz nie widze, ze niektorym snierzy na ekranie hahahaaha.


malgosia22 pisze:
Gregorio pisze: dzieci maja radoche


no na pewno Gregorio :lol: :lol: ;)
ale to chyba fajna zabawa raczej nie dla dzieci :lol: :lol: :lol: ;)

Co Ty sobie wyhodowałeś na tym zdjęciu :?: :?: :lol: :lol: :shock:


emig pisze:
Gregorio pisze:dzieci maja radoche :)

Nie tylko dzieci mają radochę. Odśnieżanie może być prawdziwą frajdą również dla zahartowanych dorosłych!
Osobiście wolę jednak Soerlandet latem. :lol:


moniha pisze:Gregorio toz to Canabis Indica jak nic :lol: :lol: :geek:


skoli pisze:
moniha pisze:Gregorio toz to Canabis Indica jak nic :lol: :lol: :geek:


No no kolezanko widze duza wiedze w temacie :pale: :pale: :pale:
To Gregorio bedzie mial radoche z tego krzaczka :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:


moniha pisze:he he :geek: :tongue:




:afro:


Gregorio pisze:odkopuje sie...
no przyznaje ze tulipany to to nie sa :)
sniegu przybylo...
emig ale dales avatarem. polalem sie po klawiaturze napojem moim...
tak to nawet z roslina byloby ciezko :)

Wróć do „WIADOMOŚCI NORWEGIA I ŚWIAT”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 169 gości