Szukanie pracy w Norwegii - dyskusja (NAV a zasiłek str.4)

Pracownik w Norwegii, Przedsiębiorca, Przepisy, Podatki, Formularze, Swiadczenia, Urlopy, itp.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Anniken
Site Admin
Posty: 12507
Rejestracja: wt lut 27, 2007 1:27 pm
Lokalizacja: Vestlandet/FL
Kontakt:

Re: Szukanie pracy w Norwegii - NAV a zasiłek str.4

Post autor: Anniken » śr mar 07, 2012 2:26 pm

Stan po drugiej stronie barykady :wink:
Maja swietnego pracownika za friko, wiekszosc pracodawcow wykorzystalaby te opcje do oporu, bo zatrudnienie kosztuje (duzo wiecej, niz otrzymuje pracownik).
Po co ma zatrudniac, poki nie musi...

To, ze Cie pytaja, czy cos znalazlas, moze znaczyc, ze chca byc na biezaco i jak cos znajdziesz, to nastepne pytanie bedzie o wynagrodzenie i przebitka i propozycja zostania u nich, juz jako pracownik. Wtedy bedziesz sobie stala w kole i... tak ze nie jest tak zle, jak myslisz. Kazdy dzien tych praktyk to jeden dzien wiecej doswiadczenia zawodowego w Norge, ktore mozesz wpisac do CV, plus masz referencje plus mozliwosc wykonywania swojego zawodu podczas szukania stalego zatrudnienia.
Obrazek

Awatar użytkownika
Anniken
Site Admin
Posty: 12507
Rejestracja: wt lut 27, 2007 1:27 pm
Lokalizacja: Vestlandet/FL
Kontakt:

Re: Szukanie pracy w Norwegii - NAV a zasiłek str.4

Post autor: Anniken » śr mar 07, 2012 2:33 pm

2ale2 pisze: niech mu czacha zadymi, bo nie zna dnia , ni godziny
:lol:
Niom, Evka rozgryzla norweskich pracodawcow. Poki mu "czacha nie dymi", to Twoje rozterki raczej go nie gnebia, ale oszczednosc kosztow wlasnych cieszy go bardzo.
Obrazek

SziSzi
Posty: 153
Rejestracja: pt lip 23, 2010 9:32 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Szukanie pracy w Norwegii - NAV a zasiłek str.4

Post autor: SziSzi » śr mar 07, 2012 2:36 pm

Anniken, 2ale2,

Dziekuje Wam bardzo, musze przyznac ze mnie pocieszylyscie, bo naprawde ostatnio czuje sie przez to strasznie niedolezna (mozna tak to nazwac). Ja akurat jestem taka osoba, ze daje z siebie wszystko i zawsze mi to sie jakos wynagradzalo, a jak mi sie cos nie udaje to popadam w lekka "traume", zreguly pare dni i znowu staje na rowne nogi :D

Awatar użytkownika
2ale2
NICK 2011
Posty: 10719
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 6:58 pm
Pochwal: 1
Lokalizacja: Góry Norweskie;)

Re: Szukanie pracy w Norwegii - NAV a zasiłek str.4

Post autor: 2ale2 » śr mar 07, 2012 2:45 pm

To , ze bierzesz poprawke na poklepywanie po ramieniu i nadmierne pochwaly, to tak jakbym siebie widziala, zawsze szukalam drugiego dna w takim czyms :roll: :lol: I w zyciu nie mysl w ten sposob, ze ty cos bierzesz za fre, bo w twoim przypadku tak nie jest!absolutnie! I mysle, ze to ty tylko tak to widzisz , napewno ani szef) ten to w ogole, happy jest , bo nawet øre nie musi dolozyc) ani Nav tak nie sadza, inaczej nie przedluzyli by tych praktyk, jakby czuli ze szarpiesz ich kieszen , nie dajac w zamian nawet petelki od guzika.
Glowa do gory zodbywasz doswiadczenie zawodowe, pomysl, jakbys nie miala tych praktyk , to co bys teraz robila?
Uwierz, ze po kilku miesiacach w domu zaczelabys fisowac, a tak masz zorganizowany dzien , cel , masz prace, masz jakies pieniazki, rosnie ci doswiadczenie i staz. Same plusy :ok:
forum norwegia
....bezmyślność zabija, innych...

Nie odpowiadam na pw w temacie podatki.

SziSzi
Posty: 153
Rejestracja: pt lip 23, 2010 9:32 pm
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Szukanie pracy w Norwegii - NAV a zasiłek str.4

Post autor: SziSzi » śr mar 07, 2012 2:52 pm

2ale2,

No tak i przede wszystkim czerpie na jezku korzysci, przyszlam z jezykiem z kursow (brak znajomych Norwegow, brak rozmowy po norwesku), a podskoczyl mi niesamowicie ... nie boje sie odezwac, moze w wiekszym gronie na kantynie, jak szybko mowia ... boje sie wyskoczyc z czyms :D Ale np teraz mam taki etap, ze porozumiem sie bez problemu ... ale ... jest ale ... stoje w miejscu, jakbym sie zatrzymala i nie mogla przeskoczyc poprzeczki. Brak pieknego slownictwa... wyszukanego :D

Awatar użytkownika
2ale2
NICK 2011
Posty: 10719
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 6:58 pm
Pochwal: 1
Lokalizacja: Góry Norweskie;)

Re: Szukanie pracy w Norwegii - NAV a zasiłek str.4

Post autor: 2ale2 » śr mar 07, 2012 3:10 pm

Echh gdybym ich rozkimila, to nie bylabym teraz bez zajecia. Rowniez byly achy i ochy i poklepywani po ramieniu, mnostwo obietnic i co i pstro, fakt refernecje dostalam takie , ze mucha nie siada.
W tej chwili jestem po rozmowie z rektorka grunnskole, a we wtorek mam spotkanie z pania z Nav i z rektorka bedziemy sie kontraktowac w sprawie praktyk dwa razy w tyg.. Wole to niz siedzenie w domu, do tej pory nie byli zainteresowani , a pytalam co chwilka, wiec ciesze sie , ze wrescie bylo zielone swiatlo. Wiem, zawsze cos z tego na plus wyniose. Wiadomo , ze jak miedzyczasie znalazlabym prace, wowczas rezygnuje z tych praktyk.
No musze powiedziec , ze moja "opiekunka" z Nav raz mi pomogla , bo na moja prosbe zadzownila do szkoly, wiem ,ze gdyby innicjatywa byla znowu z mojej strony uslyszalabym po raz kolejny, przykro mi , ale nie. Nie wiem czy moge juz sie cieszyc, chyba sie wstrzymam jeszcze :wink:
forum norwegia
....bezmyślność zabija, innych...

Nie odpowiadam na pw w temacie podatki.

Zabek57
Posty: 41
Rejestracja: czw sie 07, 2008 1:07 am

Re: Szukanie pracy w Norwegii - NAV a zasiłek str.4

Post autor: Zabek57 » śr mar 14, 2012 2:55 am

treść postu usunięta.

magbeth

aga-majeczka
Posty: 13
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 9:36 pm

sprzątanie- odstąpię

Post autor: aga-majeczka » pn maja 07, 2012 3:53 pm

odstąpię dom do sprzątania na Tåsen. Sprzątanie co tydzień w poniedziałek lub wtorek między 8 a 16. więcej inf. pod tel 96699127 po godzinie 21.

iwona73
Posty: 1
Rejestracja: sob maja 05, 2012 10:02 am

Re: sprzątanie- odstąpię

Post autor: iwona73 » pn maja 07, 2012 8:03 pm

witam jestem zainteresowana wasza oferta,wiec jezeli to dalej aktualne to prosze o kontakt, podaje swoj nr92530560 pozdrawiam iwona

Krzysiekk
Posty: 7
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 4:37 pm

Re: sprzątanie- odstąpię

Post autor: Krzysiekk » wt maja 08, 2012 4:21 pm

Nie chce być złośliwy, ale wydaje mi się że to ty Iwona powinnaś zadzwonić pod podany numer, a nie kazać osobie , która chce odstąpić prace , dzwonić do ciebie, to troche nie logiczne i chyba nie grzeczne :shock:

gatooo
Posty: 6
Rejestracja: wt mar 29, 2011 10:59 pm

Re: sprzątanie- odstąpię

Post autor: gatooo » wt maja 08, 2012 6:34 pm

jak ktos ma ochote pracowac dwa miesiace za darmo to niech dzwoni smialo. tytul ogloszenie powinien brzmiec "odsprzedam sprzatanie" a nie "odstapie".pozdrawiam

aga-majeczka
Posty: 13
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 9:36 pm

Re: sprzątanie- odstąpię

Post autor: aga-majeczka » wt maja 08, 2012 8:49 pm

nadal aktualne

ODPOWIEDZ