byl problem ;-((((((

Problemy z logowaniem, problemy techniczne. Tutaj Goście mogą pisać bez logowania.

Moderator: Moderatorzy

j_80
Posty: 1182
Rejestracja: śr lut 28, 2007 5:56 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Gender: None specified - None specified
Kontaktowanie:

byl problem ;-((((((

Postautor: j_80 » śr lut 28, 2007 10:08 pm

malgosia22 pisze:Anniken,
był problem z wejściem na forum dzisiaj :(


Anniken pisze:Hei Kochani,
byly problemy, ale juz jest ok :D
Moj Mily pomogl mi odzyskac Forum, i stworzyl pare komplikacji dla potencjalnych hackerow, ktorzy by probowali w przyszlosci grzebac w panelu :evil:

Jako nagrode poprosil o przylaczenie do Forum :lol: (rozmawia jedynie po angielsku). Zaraz sie tu zarejestruje :)



PUDEL z Guadelupy pisze:Bedzie fajnie z Misiem. Jest maly watek po angielsku ale mysle, ze normalnie tez moze pisac :) Zawsze mozesz mu dodawac tlumaczenie jak bedziesz miala czas hahahahaha. A poki co to buzik dla Was!


funfel pisze:no i znowu dzisiaaj rano byl problem :(


Edith pisze:Ja mialam problem az do tej chwil, co sie znow stalo?


nasturcja pisze:u nas niestety rowniez, a chcialam nadmienic ze brak dostepu do strony forum zle sie odbija na samopoczuciu naszej rodziny.
Dochodzi do patologicznych wrecz aktow rozdraznienia ( to ostatnie, glownie ze strony Pudla ) bagatelizowanych przez piszaca tego posta,
bo piszaca wie, ze forum dzialajac na darmowym serwerze podlega roznym kaprysom i ograniczonej liczbie wejsc :-)


Anniken pisze:Kochani, ja siedzialam do 5 rano na forum dla adminow na editboard.com, i licytowalam sie z nimi, kiedy naprawia blad w serwerze.
Przed pojsciem spac wyslalam mail z informacja do Pudla, do malgosi22, do Bacy, i poinformowalam DLS na priv na forum Gosi.
Tak ze na pewno poczta pantoflowa jakos wiekszosc by sie dowiedziala.
Swoja droga musze sobie zrobic liste z e-mailami uzytkownikow, zeby w razie awarii moc jednym kliknieciem wyslac mail do wszystkich

Ten darmowy serwer doprowadza mnie do palpitacji.
Porad udzielaja z USA, ale technicy mieszkaja we Francji, i w weekendy maja wolne, a sadzac po topikach na forum dla adminow, od problemow az sie roi :twisted:
Stworzenie forum na tamtym serwerze bylo szybkim i nieprzemyslanym posunieciem z mojej strony.
W nocy wyslalam rowniez mail do kilku innych firm w Polsce, i bedziemy sie przenosic jak najpredzej na platny serwer!
Powodem, dla ktorego jeszcze tego nie zrobilam, bylo:

1. Jeszcze kilka dni temu bylam zielona jak ogoreczek, i slowa takie jak "domena", "abonament na serwer", itp. nie mowily mi nic.
Nasturcja poswiecila wiele godzin swojego czasu, tlumaczac mi na priv. krok po kroku, jak dziecku, o co w tym wszystkim biega, i nareszcie zapanowala jakas wzgledna jasnosc w mojej glowie :oops: :lol:
Nasturcjo, dzieki wielkie :flower:
I bardzo dziekuje rowniez wszystkim, ktorzy do mnie pisza i podaja miejsca, dokad mozna sie przeniesc, co mozna zrobic - jestescie nieocenieni :flower:

2. Chce znalezc firme, ktora bedzie solidna i szybka w kwestii support techniczny, transfer, i ktora nam jednoczesnie poustawia cale forum tak, jak chcemy, zgodnie z sugestiami, ktore podajecie w tych dzialach.
Obecny panel administracyjny to droga przez meke
Chce, krotko mowiac, pelen serwis, zarowno przy zakupie, jak i pozniej.
Kupic to nie problem - mozna zamowic na stronach firm w 5 minut.
Ale ja chce najpierw wiedziec, co jeszcze aktualna firma moze dla nas zrobic, a moja lista pytan jest tak dluga, ze potem czekam i czekam na odpowiedz.

Bardzo prosze wszystkich o cierpliwosc.
Naprawde pracuje nad tym projektem o roznych porach dnia i nocy , i jak tylko znajde powaznego dostawce, ktory nam zapewni te jakosc, jakiej szukam, to bedzie frrrru :D
Bede Was informowac na biezaco.

W miedzyczasie zrobie JEDEN, podklejony watek, w dziale technicznym, i tam prosze jeszcze raz wpisywac wszystkie sugestie i problemy techniczne, z ktorymi teraz sie borykamy, zebym mogla aktualizowac moja liste pozadanych uslug.
W tej chwili rozproszyly nam sie te uwagi w roznych dzialach i watkach, i trudno jest mi sledzic kazde zapytanie.

W miedzyczasie, zycze Wam relaksujacego popoludnia i milego forumowania :D


stille pisze:ja od soboty do dzisiaj mialam problem. juz myslalam ze zamkneli forum i zniknelo :cry:
ciesze sie ze to tylko jakis wypadek przy pracy. i ze forum jest :D

Wróć do „DZIAŁ TECHNICZNY”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości