Jak i gdzie wypozyczyc auto w Polsce

Pojazd w Norwegii, prawo jazdy, przepisy, pomoc w naprawie

Moderator: Moderatorzy

fullcasco
NICK 2011
Posty: 5120
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 8:10 pm
Lokalizacja: Eidsvoll
Kontakt:

Re: Jak i gdzie wypozyczyc auto w Polsce

Post autor: fullcasco » pn kwie 18, 2011 1:50 am

mam kupowac auto na 9 dni? :strach:
i co ja potem z nim zrobie
3000 tysiace zlotych plus 2000 zlotych kaucji
x 9 dni
to lepiej kupic
i oddac do komisu
Człowiek jest wielki nie przez to co posiada,lecz przez to, kim jest,nie przez to co ma,lecz przez to,czym DZIELI się z innymi.

Awatar użytkownika
KARRRAMBA
Posty: 8223
Rejestracja: wt paź 09, 2007 12:03 am
Pochwal: 1
Kontakt:

Re: Jak i gdzie wypozyczyc auto w Polsce

Post autor: KARRRAMBA » pn kwie 18, 2011 10:00 am

fullcasco pisze:to lepiej kupic
i oddac do komisu
ta... kupic kupic.....
jeszcze bede biegal i auto kupowal i sprzedawal.... :roll:
http://www.express.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
o tej firmie ktos slyszal wydaje sie byc duza
i chca okolo 2000 za auto na 9 dni
z duzych aut maja opla vectre, pasata, i forda mondeo, ale nie kombi(nie wiem czemu nikt nie ma kombi) tylko te heczbeki czy jak im tam
ten heczbek to duze auto?
a moze citroena berlingo? :mrgreen: :)
no i depozyt 1000zl

giorgos
Posty: 1027
Rejestracja: sob sty 26, 2008 1:25 pm

Re: Jak i gdzie wypozyczyc auto w Polsce

Post autor: giorgos » pn kwie 18, 2011 3:14 pm

W polskich warunkach te ceny wydaja mi sie bardzo wysokie.

Awatar użytkownika
kermitos
Posty: 1729
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 6:06 pm
Pochwal: 1
Lokalizacja: "Uszlu"

Re: Jak i gdzie wypozyczyc auto w Polsce

Post autor: kermitos » pn kwie 18, 2011 6:59 pm

karrambol Ty umiesz goglowac,?czy se jaja robisz?Chyba nie, bo ja pierwsze lepsze i duzo taniej...http://www.aitcar.pl/cennik.html" onclick="window.open(this.href);return false; a zreszta msz i patrz i ceny to od 79 do 100 za dzien-no chyba ze hammerem chcesz sie wozic...http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&b ... 237c6753b1" onclick="window.open(this.href);return false; i ni chu..hu 2000 plnow za 9 dni niewychodzi!!!
http://www.youtube.com/watch?v=1zx3puwpDTs" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
KARRRAMBA
Posty: 8223
Rejestracja: wt paź 09, 2007 12:03 am
Pochwal: 1
Kontakt:

Re: Jak i gdzie wypozyczyc auto w Polsce

Post autor: KARRRAMBA » pn kwie 18, 2011 7:21 pm

a to duza firma bo mialem ponoc malych unikac :mrgreen: :)
i do tego jeszcze auto musi byc duze

w tej ostatniej firmie maja foteliki dzieciece tylko do 18kg ktore maja wlasne pasy albo podkladki pod pupe dla wiekszych dzieci
kobieta byla bardzo zdziwiona,, ze nie bede mial fotelika z soba
najpierw mi sie to wydawalo smieszne wozic fotelik z soba(syn ma taki duzy, caly, ale juz bez wlasnych pasow, przypinam go samochodowym), ale teraz jak pomysle
bo wyliczyla mi jakies 150 zlotych za fotelik i dodatkowo nie maja takiego jak trzeba to moze wart zabrac z soba
ryanairem sie wybieramy :mrgreen: :)

Awatar użytkownika
kermitos
Posty: 1729
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 6:06 pm
Pochwal: 1
Lokalizacja: "Uszlu"

Re: Jak i gdzie wypozyczyc auto w Polsce

Post autor: kermitos » pn kwie 18, 2011 7:42 pm

karrambol -dobijasz mnie....kup fotelik w pl i po zuzyciu oddaj na fundacje jakas, wyjdzie taniej i szczescie dawania -.....
P.S -potrzebujesz pozyczycz auto-w dodatku z wypozyczalni,zalujesz kasy,bierz najtansze i jeden problem masz rozwiazany ,najwyzej pozniej beda nowe...
http://www.youtube.com/watch?v=1zx3puwpDTs" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
KARRRAMBA
Posty: 8223
Rejestracja: wt paź 09, 2007 12:03 am
Pochwal: 1
Kontakt:

Re: Jak i gdzie wypozyczyc auto w Polsce

Post autor: KARRRAMBA » pn kwie 18, 2011 7:45 pm

ok czyli laduje i lece kupowac auto i zalatwiac przerejestrowanie i wszystko.....
i jeszcze po sklepach by fotelik kupic a potem jeszcze kogos komu sie fotelik przyda :mrgreen:

Awatar użytkownika
kermitos
Posty: 1729
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 6:06 pm
Pochwal: 1
Lokalizacja: "Uszlu"

Re: Jak i gdzie wypozyczyc auto w Polsce

Post autor: kermitos » pn kwie 18, 2011 7:47 pm

masz 30 dni na przerejestrowanie, a auto potrzebujesz na ca 10 dni...pomysl.... :!:
http://www.youtube.com/watch?v=1zx3puwpDTs" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ksl
Posty: 213
Rejestracja: pn gru 15, 2008 8:26 pm
Lokalizacja: Synnes

Re: Jak i gdzie wypozyczyc auto w Polsce

Post autor: ksl » wt kwie 19, 2011 10:16 pm

Zerknij na http://www.budget.pl" onclick="window.open(this.href);return false;, średnia firma, ceny przystępniejsze niż w Avis czy Hertz, ale jak się wynajem ułoży zawsze zależy od szefa w danej placówce. Może być ok, można trafić na zwyrola. Gdybyś wynajmował w Budget, w Norwegii, auto klasy C, kosztowałoby prawie 4000 koron,
plus foteliki lub tzw poduszki dla dzieci (od 4 lat) + depozyt 1000 koron, który zwracają jeśli oddasz auto z pełnym bakiem. Jeśli chodzi o szkody, to płaci się tzw. egenandel ved skade 8000 kr, można wykupić sobie dodatkowe ubezpieczenie 125 kr za dobę, które redukuje odpowiedzialność finansową do 2000 kr.


Podobno najkorzystniej wynajmować auto przez stronę linii lotniczych z których będzie się korzystało (dodatkowe ubezpieczenia są do 3 razy tańsze).


http://www.sixt.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.europcar.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
.wszystko już było i wszystko jeszcze będzie.

fullcasco
NICK 2011
Posty: 5120
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 8:10 pm
Lokalizacja: Eidsvoll
Kontakt:

Re: Jak i gdzie wypozyczyc auto w Polsce

Post autor: fullcasco » śr kwie 20, 2011 11:10 pm

Podobno najkorzystniej wynajmować auto przez stronę linii lotniczych z których będzie się korzystało (dodatkowe ubezpieczenia są do 3 razy tańsze).
tez tak mysle norwegian oferyje auto za 400 kr dziennie
a taxi z lotniska na dworzec pkp to 50 zl
a w pociagu dziecko musi miec legitymacje szkolna albo caly bilet
paszport nie starcza
Człowiek jest wielki nie przez to co posiada,lecz przez to, kim jest,nie przez to co ma,lecz przez to,czym DZIELI się z innymi.

Awatar użytkownika
KARRRAMBA
Posty: 8223
Rejestracja: wt paź 09, 2007 12:03 am
Pochwal: 1
Kontakt:

Re: Jak i gdzie wypozyczyc auto w Polsce

Post autor: KARRRAMBA » śr cze 01, 2011 9:08 pm

mam pytanie :zam:
vw passat sedan wagon
cos takiego nie istnieje prawda? :mrgreen:
bo albo jest sedan albo wagon? :mrgreen:
sedan czyli zwykly bagaznik tak? :mrgreen:

Awatar użytkownika
kermitos
Posty: 1729
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 6:06 pm
Pochwal: 1
Lokalizacja: "Uszlu"

Re: Jak i gdzie wypozyczyc auto w Polsce

Post autor: kermitos » czw cze 02, 2011 6:55 pm

istnieje w sumie- poprostu wyglada jak sedan ale tyl otwiera sie caly z szyba..... :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=1zx3puwpDTs" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ